سلامت و زیبایی

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش

اگر پوستتان مستعد جوش است و به دنبال راه درمان برای آن می گردید؛ یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های درمان برای آن، استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش است. بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش حاوی موادی مانند سالیسیلیک اسید و روغن درخت چای و… هستند که باعث کوچک شدن و خشک شدن جوش ها و پیشگیری از جوش و آکنه می شوند.

ماسک ورقه ای چیست؟

ماسک ورقه ای یکی از انواع راه های دستیابی به زیبایی است که این روزها استفاده از آن به علت آسانی مصرف، پرطرفدار شده است. ماسک های ورقه ای که اساساً به شکل صورت و آغشته به سرم های حاوی مواد ضد جوش و مغذی برای پوست هستند. این ماسک‌ها دارای سوراخ هایی برای چشم‌ها و سوراخ‌های بینی هستند و به خوبی با ساختار صورت شما شکل می‌گیرند به طوری که هر اینچ از صورت شما پوشیده می شود و توسط سرم غلیظ غنی‌ و تغذیه می‌شود. این نوآوری‌های زیبایی که توسط صنعت مراقبت‌های آرایشی و زیبایی کره جنوبی و ژاپن ارائه می‌شوند، به طور گسترده‌ای محبوبیت پیدا ‌کرده اند. زیرا برای درمان مشکلات مختلف پوستی از جمله جوش و آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماسک‌ها معمولاً از انواع مختلفی از مواد مانند پشم پنبه، خمیر نارگیل، ژل، میکروالیاف، کاغذ، سلولز و غیره تشکیل شده‌اند و بسته به نوع مشکل مراقبت از پوست در انواع سرم‌ها آغشته می‌شوند.

چگونگی استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش با ماسک های معمولی و ماسک های پاکسازی کننده تفاوت زیادی دارند. زیرا نیازی نیست که کرم یا ژل را بمالید و سپس آن را بشویید. معمولاً فرد ابتدا باید صورت را با استفاده از شستشوی صورت و ژل پاک کننده صورت تمیز کند و سپس مقداری تونر تسکین دهنده بمالد و سپس فقط ماسک را روی صورت قرار داده و حدود 20 تا 30 دقیقه استراحت کند و به ماسک زمان دهد. حواستان باشد که بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش برای خشک شدن روی صورت شما مناسب نیستند.

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش

ممکن است فرض کنید که هر چه مدت زمان بیشتری ماسک ورقه ای را روی آن بگذارید، مزایای ماسک ورقه ای بیشتر می شود. این درست نیست! در واقع، این کاملا برعکس نحوه استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش است. همیشه یک ماسک ورقه ای را زمانی که هنوز مرطوب است بردارید. اگر اجازه دهید خشک شود و روی صورت شما ترک بخورد، در واقع به پوست خود آسیب می رسانید. همچنین سرم اضافی داخل بسته را می توان در قسمت های دیگر مانند گردن، دست ها و ناحیه سینه اعمال کرد.

پس از آن، فقط ماسک ورقه ای را بردارید و بعد از آن مرطوب کننده و ضد آفتاب بزنید. می توان از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش، یک روز در میان و یا زمانی که روتین پوستی خود را به درستی انجام نداده اید استفاده کنید. همچنین اگر قبل از خواب از بهترین ماسک های ورقه ای ضدجوش استفاده کنید، بسیار مفید است تا یک شبه سرم غنی شده به داخل پوست نفوذ کند و اثر مورد نظر را بدهد. سرم غلیظ مورد استفاده در بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش در آب کمی رقیق شده و حاوی ویتامین های ضروری و اسید هیالورونیک و سالیسیلیک اسید است. این ورقه از تبخیر سرم جلوگیری می کند و به نفوذ کامل آن به داخل سلول های پوست کمک می کند. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، اثرش مشاهده می شود و درخشندگی و درخشانی به پوست می بخشد.

یک توصیه به شما برای اثر گذاری حداکثری بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش: استفاده از مرطوب کننده و کرم دور چشم پس از استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش، برای به حداکثر رساندن مزایای بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش کمک می کند. هنگامی که تمام سرم اضافی را به دست آوردید، وقت آن است که یک لایه مرطوب کننده بمالید تا تمام مواد مغذی و هیدراتاسیون را در سلول های پوست خود نگه دارید. همچنین می توانید کمی کرم دور چشم بزنید تا از ایجاد خطوط چشم و چین و چروک زیر چشم جلوگیری کنید.

در این مقاله 5 تا از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش را  که می توانید در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید، معرفی می کنیم.

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش کدامند؟

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش می توانند تعدادی مواد تشکیل دهنده متفاوت داشته باشند که علاوه بر خاصیت ضد جوش، خواص دیگری نیز داشته باشند. این روزها، می توانید بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوشی را پیدا کنید که شامل تعدادی مواد منحصر به فرد است. همه چیز از آلوئه ورا و چای سبز گرفته تا ذغال سنگ و جلبک دریایی را می توان در بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش یافت. همه این مواد  باعث می شود که بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش برای برای انواع پوست و شرایط مختلف مناسب باشند. بنابراین مطمئن شوید که بهترین ماسک ورقه ای ضد جوشی را که انتخاب می کنید، برای پوست شما مناسب باشد و متناسب با نیاز های پوستی تان باشد.

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش

این ماسک محصولی کاملا گیاهی برای درمان جوش و آکنه می باشد. در فرمولاسیون یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش از عصاره های گیاهی متعدد و کمیاب استفاده شده که یکی از مهم ترین آن ها عصاره برگ چای سبز است. همانطور که می دانید عصاره درخت چای خواص بسیار زیادی برای پوست های مستعد آکنه دارد. یکی از خواص عصاره برگ چای سبز کنترل ترشح چربی پوست است که ماسک ورقه ای بینگ جو با داشتن این خاصیت، پی اچ پوست را تنظیم کرده پوست را مرطوب می کند و با داشتن خاصیت آنتی باکتریال سطح پوست را ضد عفونی می کند.

این ماسک علاوه بر عصاره چای سبز حاوی عصاره های گیاهی دیگری مثل عصاره میوه گواوا نیز هست. این میوه یک منبع غنی از آنتی اکسیدان های فعال از جمله اسید گالیک، کاتچین، اسید کلروژنیک، روتین، کوئرستین، توکوفرول، بتاکاروتن و لیکوپن است. جالب است بدانید از عصاره این میوه در تب سنتی آسیای شرقی برای داشتن پوست سالم استفاده می شده است.

یکی دیگر از مواد استفاده ماسک ورقه ای بینگ جو که یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش است؛ برگ درخت افرا است. این گیاه یک ضد التهاب و آنتی بیوتیک طبیعی و قدرتمند است همچنین دارای اثر آنتی باکتری و درمانی قدرتمند برای آکنه های میکروبی است. همچنین برگ درخت افرا یک داروی پرکاربرد در طب سنتی چین بوده و اخیرا تحقیقاتی در زمینه فواید آن برای پوست صورت گرفته است. با توجه به موارد ذکر شده، متوجه می شویم ماسک ورقه ای ضد جوش و آکنه بینگ جو، یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش است که مناسب برای درمان انواع جوش و آکنه است و به کمک این محصول می توانید پوستی با کیفیت و درخشان و یکدست داشته باشید و حال پوست تان را خوب کنید.

ماسک ورقه ای ضد جوش و آکنه بینگ جو

 

همانطور که از نام این ماسک پیداست، این ماسک غنی شده از عصاره چای سبز است که درمانی معجزه آسا برای انواع آکنه و جوش است. فرمولاسیون یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش از طب سنتی چین گرفته شده است. این فرمولاسیون به سرعت و به طور موثر عفونت و آکنه صورت شما را محو می کند و همچنین عصاره های گیاهی متعدد به کار رفته در این ماسک ضد جوش، به بهبود جای آکنه کمک می کنند. سرمی که ماسک ورقه ای با آن غنی شده است، موجب افزایش انرژی و کاهش التهاب و خستگی پوست شما می شود و شادابی و سلامتی  را به آن بر می گرداند.

یکی دیگر از مزایای این ماسک که آن را به یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش تبدیل کرده است، بافت ورقه ی آن است. بافت پارچه ای این ماسک حاوی الیاف ژاپنی است که این امر به جذب بهتر و سریع تر مواد می شود .این نوع الیاف به علت وجود منافذ در خود، موجب تنفس بیشتر پوست و ایجاد حس شادابی پس از استفاده می شوند.

ماده اصلی سازنده این ماسک، عصاره گیاه کاملیا است. این گیاه نوعی چای سبز بومی آسیای شرقی است که فواید بسیار زیاد برای پوست و بدن در طب سنتی آسیای شرقی کاربرد فراوان دارد. یکی از مهم ترین فواید گیاه کاملیا که باعث شده ماسک بیو آکوا به یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش تبدیل شود؛ خاصیت آنتی اکسیدان قوی این گیاه است. آنتی اکسیدان می تواند پوست را در برابر آلاینده های محیطی و اشعه مضر آفتاب محافظت کند و از بروز آسیب هایی مثل کک و مک، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست محافظت کند.

عصاره های موجود در ماسک ورقه ای چای سبز بیوآکوا حاوی ترکیباتی هستند که فرایند تولید کلاژن و الاستین را در پوست شما تقویت کرده و بنابراین از ایجاد آثار پیری در پوست شما جلوگیری کرده و پوستی جوان و جذاب را به شما هدیه می کند. یکی دیگر از خواص گیاه کاملیا، حاوی ویتامین های سی و بی 12 است که موجب تغذیه پوست و کنترل ترشح چربی می شوند و در نهایت این کنترل های موجب پیشگیری از آکنه می شوند.

بهترین ماسک ورقه ای ضد جوش

استفاده از عصاره های گیاهی و هیالورونیک اسید در ماسک ورقه ای چای سبز بیوآکوا، آن به یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش تبدیل کرده است. این ماسک، محصولی بسیار مفید برای پوست شما تبدیل است و استفاده از آن از پوست شما محافظت می کند، آثار پیری را در پوست شما کمرنگ می کند، جوش و آکنه را درمان می کند و همچنین رطوبت و مواد مغذی را برای سلول های پوست شما تامین می کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما به عنوان یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش برای درمان جوش هایتان، ماسک ورقه ای چای سبز بیوآکوا است.

ماسک بیوستانگ سرشار از عصاره های گیاهی متعدد از جمله عصاره برگ چای سبز، عصاره آلوئه ورا، عصاره گل پیچک امین الدوله و همچنین عصاره گیاه اسطوخودوس است که همین مواد، این ماسک را در لیست بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش قرار داده است. این ماسک ورقه ای سرشار از مواد مغذی است و می تواند تمام التهابات پوستی، قرمزی، خشکی، خارش، ترشح چربی و همچنین جوش و آکنه را درمان کند. عصاره چای سبز دارای طیف وسیعی از خواص درمانی است که برخی از این خواص عبارتند از: جلوگیری از پیری زودرس پوست، درمان قوی جوش و آکنه، رطوبت رسانی پوست و خاصیت آنتی اکسیدانی که این خاصیت موجب حفاظت از پوست در برابر اشعه های خورشید می شود.

علاوه بر عصاره چای سبز در ماسک ورقه ای چای سبز بیسوتانگ، از عصاره گل پیچ ژاپنی یا پیچک امین الدوله نیز استفاده شده است. علت کاربرد فراوان این گل در طب سنتی آسیای شرقی، خاصیت آنتی باکتریال قدرتمند آن است که برای درمان جوش و آکنه و همچنین تسکین التهابات پوستی بسیار مفید است. در فرمولاسیون یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش، از اسطوخودوس و آلوئه ورا نیز استفاده شده است.

یکی دیگر از مزایایی که باعث تبدیل این ماسک به یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضدجوش شده است، این است به علت مواد مفید بکار رفته در این ماسک، ماسک ورقه ای چای سبز بیسوتانگ برای همه افراد مناسب و مفید است. افراد با پوست چرب و مستعد آکنه می توانند از خاصیت آنتی باکتریال و درمان جوش و آکنه این محصول بهره ببرند و افراد با پوست خشک و حساس نیزمی توانند از خاصیت مرطوب کنندگی و تسکین دهندگی آن بهره ببرند.

ماسک ورقه ای عصاره گیاهی بیسوتانگ

 

این ماسک رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می کند. ماسک ورقه ای بیوستانگ سرشار از عصاره های گیاهی مثل عصاره جلبک دریایی، خیار دریایی و عصاره برگ و میوه درخت انار است که باعث شد در لیست بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش قرار بگیرد. این عصاره ها در کنار هم به ندرت در یک محصول پوستی یافت می شوند اما ماسک ورقه ای گیاهی بیسوتانگ به طور کامل مواد مغذی این گیاهان را به پوست شما منتقل می کند.

می توانید رو با خیال راحت می توانید از یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش استفاده کنید؛ زیرا محصولی بر پایه عصاره های گیاهی است. عصاره های گیاهی موجود در یکی از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش، حاوی پروتئین های گیاهی و مواد معدنی نیز می باشد این ترکیبات فعال موجب افزایش خاصیت کشسانی و تقویت بافت پوست شما و کاهش شل شدگی و افتادگی پوست می شود.

ماسک ورقه ای گیاهی بیسوتانگ با کنترل ترشح چربی از ایجاد انواع جوش و آکنه جلوگیری می کند. عصاره های موجود در این محصول خاصیت تسکین دهندگی نیز دارند بنابر این با استفاده از این ماسک ورقه ای می توانید التهابات ناشی از آلاینده های محیطی را کاهش داده و آرامش و شادابی را به پوست شما باز می گرداند

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها